VAIKUTTAJA – 100 vuotta aktiivista vaikuttamista

Suomen Nuorkauppakamarit juhlistavat kansainvälisen kattojärjestö JCI:n 100-vuotisjuhlavuotta yhdessä kumppanien ja sidosryhmien edustajien kanssa Helsingissä 13.10.2015. Kaupungintalon juhlasali luo upeat puitteet tilaisuudelle, jossa osallistujat pääsevät tutustumaan tämän hetken nuorkauppakamaritoimintaan halki Suomen, sekä vaihtamaan ajatuksia Suomen menestyksen rakentamisesta. Mukana tilaisuutta juhlistamassa myös Fred Dubee, Senior Advisor at UN Global Compact.

Juhlatilaisuuden paneelikeskustelussa ’Rohkeus, yhteistyö ja vastuunkanto – Suomen menestyksen avaintekijät?’ keskustellaan siitä, millaisella yhteistyöllä ja toiminnalla on mahdollista vahvistaa suomalaisen osaamisen esiin tuomista ja Suomen kilpailukykyä. Ja mikä Suomen Nuorkauppakamareiden rooli tässä kehityksessä voi yhteistyökumppanien kanssa olla?

Paneelikeskustelijoina Suomalaisen Työn Liiton toimitusjohtaja Tero Lausala, Suomen Yrittäjien Työelämä- ja yrityslainsäädäntöyksikön johtaja, varatuomari Janne Makkula sekä Amcham Finlandin viestintäjohtaja Outi Toivanen-Visti.

Janne Makkula
Janne Makkula.
Outi Toivanen-Visti
Outi Toivanen-Visti.
Tero Lausala
Tero Lausala.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on mahdollista vielä 9.10.2015 asti täällä.