Valmistautuva puheenjohtaja, hae mukaan European Academyyn!

JCI European Academy (EA) järjestetään Göteborgissa Ruotsissa 17.-21.8.2018.

European Academy on viiden päivän toiminnallinen koulutuspaketti johtamisesta tuleville eurooppalaisille nuorkauppakamarin puheenjohtajille. Sen tarkoituksena on tarjota korkeatasoista koulutusta, tiivistää yhteistyötä eurooppalaisten nuorkauppakamarien ja puheenjohtajien välillä sekä saada aikaan yhteisiä projekteja.

Akatemia tarjoaa osallistujille ainutkertaisen mahdollisuuden kehittää johtamistaitojaan ja saada konkreettisia välineitä puheenjohtajavuoteen. Akatemiassa saat myös osaamista paikallisen nuorkauppakamarin kehittämiseen.

Akatemiaan haetaan EA:n verkkosivuilta löytyvällä hakemuksella: http://www.jcisweden.se/jciea/

Viimeinen hakupäivä on 10.4.2018. Edellä mainituilta sivulta löydät myös rekisteröintimaksut ja lisätietoja EA:sta. Rekisteröintimaksu sisältää koulutuksen lisäksi Insights-profiilin ja majoituksen ohjelman mukaisine ruokailuineen. Matkakuluista ja -järjestelyistä osallistujat vastaavat itse.

Suomen Nuorkauppakamarit voi lähettää koulutukseen viisi osallistujaa, joita tuetaan kutakin 400 € SNKK:n toimesta. SNKK valitsee osallistujat EA:n verkkosivujen kautta jätettyjen hakemusten perusteella, joten panostathan hakemukseesi! Valitut saavat tietää valinnastaan toukokuun alkupuolella.

Mahdollisista lisäpaikoista (max. 3 kpl) tiedotamme viimeistään kesäkuun lopussa tai heinäkuun alussa.

Tsemppiä hakuun! Tätä tilaisuutta ei kannata missata!

Lisätietoja saat tarvittaeesa EVP Heidiltä, heidi.jantti@jci.fi tai 044 058 6417