Valmistautuva puheenjohtaja, haku EUROPEAN ACADEMYYN on NYT KÄYNNISSÄ!

JCI European Academy (EA) järjestetään Kungälvissä, Ruotsissa,lähellä Göteboria 2.-6.8.2019.

European Academy on viiden päivän toiminnallinen koulutus johtamisesta tuleville eurooppalaisille nuorkauppakamarin puheenjohtajille. Koulutus tarjoaa tiivistä yhteistyötä eurooppalaisten nuorkauppakamarien ja valmistautuvien puheenjohtajien välillä, uusia yhteisiä projekteja ja osaamisen kehittämistä.

Akatemia tarjoaa osallistujille ainutkertaisen mahdollisuuden kehittää johtamistaitojaan ja saada konkreettisia välineitä puheenjohtajavuoteen. Akatemiassa saat myös osaamista paikallisen nuorkauppakamarin kehittämiseen.

Rekisteröintimaksu sisältää koulutuksen lisäksi Insights-profiilin ja majoituksen ohjelman mukaisine ruokailuineen. Matkakuluista ja -järjestelyistä osallistujat vastaavat itse.

Rekisteröintimaksut ja lisätietoja EA:sta löydät sivuiltahttp://www.jcisweden.se/jciea/
Akatemiaan haetaan EA:n verkkosivuilta löytyvällä hakemuksella: http://www.jcisweden.se/jciea/

Suomen Nuorkauppakamarit ry:llä (SNKK) on akatemiassa viisi paikkaa ja SNKK tukee enintään viittä osallistujaa 400 € / hlö.

SNKK valitsee osallistujat vain EA:n verkkosivujen kautta määräaikaan mennessä jätettyjen hakemusten perusteella, joten panostathan hakemukseesi!
Päätöksestä tiedotetaan kaikkia hakijoita toukokuuhun mennessä.

SNKK:n paikkojen viimeinen hakupäivä on 28.3.2019

Valinnoissaan SNKK painottaa seuraavia kriteerejä:

• hakijalta edellytetään hakeutumista paikallisen nuorkauppakamarin puheenjohtajaksi tulevana vuonna.
  • hakija on ollut nuorkauppakamarin jäsen vähintään 2 vuotta hakuajan päättymiseen mennessä.
  • hakija on halukas olemaan nuorkauppakamarin jäsenenä vähintään 3 seuraavan vuoden ajan.
  • hakija on enintään 33-vuotias hakuajan päättymiseen mennessä.
  • hakija on suorittanut JCI Achieve- ja JCI Impact- koulutukset.
  • hakija ilmaisee selkeästi motivaatiova nousujohteiseen JC-uraan.
  • hakija viestii sujuvasti englanninkielellä.

Huomioithan, että kaikkien hakukriteerien ei ole pakko täyttyä, vaan kaikki määräaikaan saapuneet hakemukset tullaan arvioimaan.
Mahdollisista lisäpaikoista (max. 3 kpl) tiedotamme kesä-heinäkuussa. Kaikki määräaikaan saapuneet hakemukset ovat mukana myös lisäpaikkojen jaossa.

Tsemppiä hakuun! Tämä on tilaisuus, jota ei kannata ohittaa!

Lisätietoja hausta antaa EVP Tanja-Maria Hyppänen, tanja-maria.hyppanen@jci.fi tai 041 549 1656